Že marsikdo je prišel na idejo, da bi se ukvarjal z optimizacijo spletnih strani in to kljub nezadostnemu znanju s tega zelo širokega področja. Preden svojo spletno stran slepo zaupate nekomu, se prepričajte, da ve, kaj dela. Prav zato smo vam pripravili kratek vodič, s pomočjo katerega boste lahko hitro ugotovili, ali je oseba, ki skrbi za optimizacijo vaše spletne strani, vredna vašega denarja. Prav tako boste z njegovo pomočjo lahko ugotovili, če ste sami na pravi poti kar se tiče optimizacije.
Vse je pravzaprav zelo preprosto. Preden steče SEO optimizacija, moramo vedno vedeti tri stvari: kateri cilj bi radi dosegli s svojo spletno stranjo, kdo so naši kupci in kateri produkt pravzaprav prodajamo. Morda ta tri vprašanja na prvi pogled izgledajo otročje lahka, vendar moram za to, da bi lahko odgovorili nanje, včasih kar pošteno misliti. Nekateri produkt, ki bi ga tržili prek spleta, že imajo v fizični obliki, nekateri pa imajo zgolj idejo o tem, kaj bi radi prodajali. Obstaja še tretja možnost: sem spadajo tisti, ki nek izdelek že prodajajo prek spleta, a prodaja ne dosega njihovih pričakovanj. Pri tem nam lahko pomaga SEO optimizacija, s pomočjo katere poskusimo za nas najpomembnejše ključne besede rangirati najvišje v spletnem brskalniku.
Če želimo tržiti nek produkt ali storitev prek spleta, se moramo vedno držati nekaj preprostih korakov. Najprej moramo spoznati našo konkurenco na prvi Googlovi strani. Nato je treba najti prvo stranko ali dve. Priporočamo vam, da jih iščete med bližnjimi in prijatelji. Tisti, ki imajo podjetja, zagotovo potrebujejo SEO optimizacijo. Ob dobro opravljenem delu bodo sledila številna priporočila. Veliko strank lahko najdete tudi prek tujih spletnih strani, na katere se prijavljajo tuja podjetja, ki iščejo strokovnjake za optimizacijo spletnih strani. Prepričani smo, da se vam bo strank kaj kmalu kar trlo.