Največkrat se kvaliteten marketing nasvet pozna takrat, ko je bila določena marketing aktivnost izpeljana več kot odlično. Ampak če se to zgodi je potrebno vedeti, da mora biti tak marketing nasvet specifičen, merljiv in cenovno dosegljiv.
Če govorimo, da mora biti marketing nasvet specifičen, to pomeni, da se mora marketing nasvet nanašati na naš izdelek, našo promocijo ter zelo natančno določiti same komunikacijske kanale na katere bi se naš marketing nasvet lahko nanašal. Skratka, ko pridobimo osnovne informacije o izdelku, je potrebno specifično preveriti in analizirati potencialno zanimive elemente izdelka.
Da mora biti marketing nasvet merljiv ni nujno, če nimamo drugih alternativ za promocijo. Če pa imamo druge alternative, potem pa moramo uporabiti elemente merljivosti, da na koncu marketing akcije uspemo pridobiti informacije o uspešnosti same akcije. Merljivost nam omogoča, da na koncu marketing akcije preverimo rezultate same akcije ter določimo ali je marketing nasvet bil uspešen ali pač ne.
Ko govorimo o cenovni dosegljivosti, govorimo o budgetu, ki ga lahko uporabimo pri naši aktivnosti. Pravi marketing nasvet bo upošteval cenovno dosegljivost ter prilagodil aktivnosti, da bodo le te prilagojene določenemu cenovnemu okviru. Ne glede na to ali je cenovni okvir marketing aktivnosti nizek ali visok lahko vsekakor pričakujemo določen uspeh. Seveda pa je cenovnemu okvirju potrebno prilagoditi tudi pričakovanja, ki bi jih lahko podjetje imelo.
Skratka glede na marketing nasvet lahko baziramo celo naše poslovanje. In ne samo, da lahko. Na podlagi marketing nasveta moramo prilagoditi naše poslovanje, saj bomo le tako lahko uspeli v našem marketing podvigu. Če pa podjetje marketing nasvet vzame kot nekaj kar v resnici ne bodo popolnoma upoštevali pa je potrebno paziti zakaj je prišlo do uspeha oziroma neuspeha v določenem obdobju. Moj nasvet je, da vašemu marketing svetovalcu preprosto zaupate in določeno obdobje ta nasvet v podjetju do popolnosti upoštevate ker prav lahko se zgodi, da boste na koncu ugotovili, da ste naleteli na marketing nasvet, ki je vreden čistega zlata.